برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    شرکت ایسر  Swift 3X را با شماره مدل SF314-510G-70DW با پردازنده Intel Core i7-1165G7 Tiger Lake و همچنین با پردازنده گرافیکی اختصاصی Intel Iris Xe MAX ارائه می کند.

    به لطف راه حل گرافیکی اختصاصی، لپ تاپ چند رسانه ای را می توان برای جلسات گاه به گاه بازی نیز استفاده کرد. در بررسی های انجام شده ، اکثریت قریب به اتفاق بازی‌ها با تنظیمات گرافیکی متوسط و رزولوشن فول اچ‌دی کاملاً اجرا می‌شدند. گاهی اوقات، عملکرد حتی برای دومین تنظیمات گرافیکی بالا نیز کافی است.

    ترکیب CPU/GPU قدرت خود را در سایر برنامه ها نیز نشان می دهد. با این حال، SSD نسبتا کند گاهی اوقات مانع از دستیابی دستگاه به نتایج بهتر می شود. به طور کلی، Acer Swift 3X SF314-510G-70DW سطحی از عملکرد را ارائه می دهد که برای انجام کارهای معمول بسیار کافی است.

    علاوه بر دو پورت USB Type-A و یک USB Type-C با Thunderbolt 4، یک اتصال HDMI نیز وجود دارد. با این حال، دستگاه فاقد DisplayPort، LAN و کارتخوان است. صفحه نمایش مات تقریباً 380 cd/m² روشن است، بنابراین می توان از لپ تاپ در خارج از اتاق های بسته نیز استفاده کرد. به دلیل وزن کمتر از 1.4 کیلوگرم، می توانید به راحتی آن را جابه جا کنید.

    Acer Swift 3X SF314-510G تنها چند نقطه ضعف را در بررسی ها نشان می دهد. این لپ‌تاپ چندرسانه‌ای به لطف CPU کاملاً بهره‌برداری شده و GPU اختصاصی خود، عملکرد مناسبی را در بسیاری از بازی‌ها ارائه می‌کند و همچنین تا 18 ساعت عمر باتری دارد.