برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    لپ تاپ های لنوو

    در قسمت قبل در مورد ایسوس و لپ تاپ های پیشنهادی مطالبی رو مطالعه کردیم ، حالا بیایید به سراغ لنوو برویم و ببینیم که در همان دسته بندی ها چگونه با ایسوس مقایسه می شود.

    طراحی لنوو

    لنوو همچنین طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌کند که در شکل‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف در طراحی ظاهر می‌شوند.

    با این حال، بیشترین تنوعی که در لپ‌تاپ‌های لنوو مشاهده می‌کنید، مربوط به IdeaPad است. سری معروف ThinkPad مبتنی بر عملکرد دارای یک طراحی سیاه مینیمالیست است که در سال های اخیر به یک علامت تجاری تبدیل شده است.

    لنوو همچنین در زمینه لپ‌تاپ‌های 2 در 1 پیشگام است، برای مثال Lenovo Yoga که دارای لولاهای خلاقانه ‌ایست ، به شما امکان می‌دهد کل صفحه را بچرخانید و لپ‌تاپ خود را به تبلت تبدیل کنید.

    کیفیت ساخت لنوو

    لنوو برای لپ‌تاپ‌های خود از انواع مواد کم‌مصرف و گران‌قیمت استفاده می‌کند.

    کیفیت ساخت IdeaPad ها به خوبی ThinkPads نیستند. آنها معمولا سبک تر و ارزان تر هستند. اما ThinkPads کوچک و سبک وبه طرز شگفت آوری محکم و خوش ساخت هستند. این احتمالاً به دلیل استفاده آنها از پوشش های کربنی (و پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن) است.

    همچنین، چیزی غیرقابل انکار در مورد روکش مشکی مات ThinkPad وجود دارد که احساس خاصی را القا می کند که شما از لپتاپی قابل اعتماد و محکم استفاده می کنید.

    عملکرد لنوو

    لنوو مانند ایسوس طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌ها را دارد که اکثر بخش‌های بازار را پوشش می‌دهد. با این حال، به نظر می رسد که لنوو محدوده متوسط تا بالا را کمی بیشتر هدف قرار می دهد، زیرا بیشتر محصولاتش به بازار تجاری و عملکردی می پردازند.

    زمانی که صحبت از عملکرد به میان می‌آید، ThinkPadها دسته‌بندی خاص خود ارا دارند. این گزینه برای بسیاری از شرکت‌ها است، با مدل‌هایی مانند T14 که از پردازنده نسل دهم اینتل Core i7-10510U بهره می‌برند که می‌تواند در صورت تقویت، سرعت کلاک 4.90 گیگاهرتز را افزایش دهد.

    لنوو همچنین در زمینه بازی با مدل های چشمگیر مانند Legion 7i 15 (هشت هسته ای، تا 5.30 گیگاهرتز) رقابت می کند. اگرچه یک ماشین عالی است، اما سری Legion در مقایسه با Asus ROG کم رنگ است.

    نمایشگر لنوو

    برخلاف ایسوس که در اکثر مدل‌ها از صفحه‌نمایش بدون حاشیه نسبتاً مشابهی بهره می‌برد، لنوو تنوع بیشتری را در بازه‌های قیمتی مختلف ارائه می‌کند.

    مدل‌هایی مانند ThinkPad X1 Yoga Gen 4 دارای صفحه‌نمایش چشمگیری و حاشیه‌های ضخیم شگفت‌آوری هستند .همین امر را می توان در مورد بسیاری از مدل های قدیمی ThinkPad نیز گفت، اگرچه به نظر می رسد لنوو با جدیدترین مدل ها به این موضوع پرداخته و آنها را بسیار شیک تر کرده است.

    دوام لنوو

    لنوو از نظر دوام بسیار شبیه ایسوس است. لپ‌تاپ‌های آن نیز آزمون درجه نظامی را پشت سر می‌گذارند و دارای مواد مختلفی در محدوده‌های قیمتی مختلف هستند.

    ThinkPads در یک دسته بندی خاص خود در اینجا قرار دارند. آنها به عنوان بسیار بادوام شناخته می شوند و حتی دارای یک فناوری نوآورانه ضد نشت هستند، بنابراین صفحه کلید می تواند در برابر ریختن تصادفی مایعات مقاومت کند.

    عمر باتری لنوو

    لنوو در رده عمر باتری به اندازه ایسوس برتری ندارد، اما این بدان معنا نیست که این یک نقطه دردناک بزرگ خواهد بود.

    به طور کلی، لپ‌تاپ‌های لنوو از نظر عمر باتری بسیار متوسط هستند، با ویژگی‌های خاص مانند ThinkPad X1 Yoga که می‌تواند تا ۱۵ ساعت با یک بار شارژ دوام بیاورد. مانند ایسوس، مدل‌های کم‌برد با عمر باتری بسیار بدی عرضه می‌شوند – برای مثال، Ideapad S145 به سختی می‌تواند تا 3 ساعت قبل از نیاز به شارژ کار کند.

    خدمات مشتریان لنوو و گارانتی

    یکی از زمینه هایی که لنوو در آن می درخشد، خدمات مشتری است. آنها یک سرویس تلفن 24/7 دارند که می توانید در هر زمان با آن تماس بگیرید - برای سری بازی های Legion، Lenovo حتی خدمات فنی حرفه ای را 24/7 تضمین می کند.

    گارانتی های لنوو بسته به مدل و فروشنده می تواند بین یک تا سه سال باشد. آنها همچنین یک جستجوی آنلاین گارانتی مفید دارند که مانند ساعت کار می کند.

    به نظر می رسد که لنوو جایگاه فروشنده لپ تاپ شماره 1 در جهان را کاملا جدی گرفته است و به ارائه خدمات برتر به مشتریان اختصاص دارد.

    قیمت لنوو

    لنوو از آنجایی که یک نام بزرگ در صنعت است، محصولاتی را با هر قیمتی ارائه می دهد. اگر بخواهیم تفاوت های قابل توجهی را در مقایسه با ایسوس پیدا کنیم، لنوو بیشتر بر روی ارائه طیف گسترده ای از مدل های تجاری و عملکرد متمرکز است. در نتیجه، لپ‌تاپ‌های سطح پایه زیادی در پیشنهاد لنوو پیدا نخواهید کرد، و لپ‌تاپ‌هایی که می‌بینید در مقابل مدل‌های ایسوس مقاومت نمی‌کنند.

    از سوی دیگر، لنوو لپ‌تاپ‌های بازی مقرون‌به‌صرفه‌تری را ارائه می‌کند، حتی اگر ROG عملکرد آنها را با ایسوس بهتر کند.

    مدل های پیشنهادی لنوو

    در اینجا چند مدل عالی از Lenovo وجود دارد که ارزش بررسی دارند:

    ThinkPad X1 Carbon Gen 9

    جدیدترین ThinkPad موجود در بازار با CPU Intel Core i7-1165G7، اسکنر اثر انگشت و صفحه کلید با نور پس‌زمینه عرضه می‌شود. این یک ThinkPad کلاسیک است که هر آنچه را که از این مدل پرچمدار انتظار دارید را ارائه می دهد.

    Lenovo Flex 5 14’’

    اگر به دنبال مدل 2 در 1 هستید که دارای لولای Lenovo باشد، Flex یکی از هیجان انگیزترین گزینه های موجود در بازار است. این دستگاه دارای قلم Active Pen برای طراحی است و Ryzen 5 4500U و گرافیک Radeon را در زیر قاب خود قرار می دهد.

    Legion 5

    Legion 5 که بسیار مقرون به صرفه تر از اکثر مدل های ROG است، مشخصات قابل توجهی را ارائه می دهد. Ryzen 7 4800H AMD و NVIDIA GeForce GTX 1660Ti برای تجربه بازی عالی با رنج قیمت مناسب ترکیب می شوند.