برای مشاهده همه تخفیف های ما اینجا کلیک کنید

سبد خرید

کالا های تخفیف دار امروز

جدیدترین محصولات ما

تعمیرات لپ تاپ

برترین محصولات ما

پر فروش ترین مانیتور ها

خواندنی ها

آخرین ویدیو ها

پنج شنبه ، 14 مهر 01
چهارشنبه ، 06 مهر 01
دوشنبه ، 04 مهر 01
شنبه ، 02 مهر 01

    iCloud سرویسی از اپل است که عکس‌ها، فایل‌ها، یادداشت‌ها، گذرواژه‌ها و سایر داده‌های شما را به‌طور ایمن در فضای ابری ذخیره می‌کند و آن‌ها را در همه دستگاه‌های شما به‌روز نگه می‌دارد. iCloud همچنین اشتراک‌گذاری عکس‌ها، فایل‌ها، یادداشت‌ها و موارد دیگر را با دوستان و خانواده آسان می‌کند. همچنین می توانید با استفاده از iCloud ، از iPhone، iPad یا iPod touch خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

    iCloud شامل یک حساب ایمیل رایگان و 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان برای داده های شما است. برای فضای ذخیره‌سازی بیشتر و ویژگی‌های اضافی، می‌توانید مشترک iCloud+ شوید.

    iCloud در هر دستگاه اپل تعبیه شده است. برای راه‌اندازی iCloud، فقط با Apple ID خود وارد دستگاه تان شوید، سپس برنامه‌هایی را که می‌خواهید با iCloud استفاده کنید وهر کدام از ویژگی‌های iCloud را که می‌خواهید روشن یا خاموش کنید، انتخاب کنید. شما می توانید این تنظیمات را برای هر دستگاه شخصی سازی کنید. همچنین می توانید با استفاده از iCloud برای Windows و در مرورگر وب در iCloud.com به اطلاعات ذخیره شده در iCloud در رایانه Windows دسترسی داشته باشید.

    به روز بودن تمام اطلاعات شما

    هنگامی که از iCloud استفاده می کنید، می توانید به عکس ها، فایل ها، گذرواژه ها و سایر داده های خود در هر دستگاهی که انتخاب می کنید دسترسی داشته باشید. از آنجایی که داده‌های شما در فضای ابری ذخیره می‌شوند و نه در یک دستگاه، همیشه به روز هستند.

    برای مثال، اگر iCloud Photos را در آیفون و مک خود روشن کنید، عکس‌های یکسانی را در هر دو دستگاه مشاهده خواهید کرد. و اگر عکس جدیدی بگیرید یا از برنامه Photos در آیفون خود حذف کنید، این تغییرات در Photos مک شما ظاهر می شود.

    ذخیره سازی ایمن و مطمئن

    داده‌های ذخیره‌شده در iCloud رمزگذاری شده‌اند و حساب شما فقط در دستگاه‌هایی که به آن‌ها اعتماد دارید ، با احراز هویت دو مرحله‌ای، قابل دسترسی است.

    با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارید

    می توانید اطلاعات ذخیره شده در iCloud را به اشتراک بگذارید و با دیگران همکاری کنید. شما تصمیم می گیرید که چه کسی می تواند محتوای شما را مشاهده کند و چه کسی می تواند تغییراتی ایجاد کند. اگر همکاران ویرایش هایی در محتوا انجام دهند، همه آنها را در زمان واقعی می بینند.

    با iCloud+ امکانات و فضای ذخیره سازی بیشتری دریافت کنید

    iCloud+ سرویس اشتراک ابری ممتاز اپل است که فضای ذخیره‌سازی iCloud بیشتری را برای عکس‌ها و فایل‌هایتان به‌علاوه ویژگی‌های اضافی از جمله Private Relay، Hide My Email و پشتیبانی از HomeKit Secure Video در اختیار شما قرار میدهد.

    بازیابی اطلاعات icloud

    گاهی اوقات امکان دارد کاربر دستگاه های اپل ، پسورد  icloud خود را فراموش کند و بازیابی اطلاعات امکان پذیر نباشد یا به هر دلیلی دسترسی به icloud  و بیشتر امکانات لپ تاپ قطع شده باشد، در اینصورت مراجعه به افراد حرفه ای در این زمینه قدم مناسبی درجهت بازگرداندن اطلاعات می باشد. نارین پردازش ایرانیان با توجه به تجربه افراد خود این امکان را برای کابران فراهم کرده است که برای رفع هرگونه مشکلی در icloud دستگاه های خود میتوانند به تکنسین های این شرکت مراجه کنند.افراد خبره در بخش فنی با حذف icloud از روی سیستم دستگاه را به حالت اولیه برگردانند.